måndag 14 juli 2008

trött..

Som vanligt är jag trött men har påbörjat nedräkningen för att på vad jag hoppas ska bli några dagars ledighet.. Men man lever ovisst i livet som inringare tyvärr.. Vill ha ett vik, men får ta ett allvarligt snack med tanterna, att om de vill att jag ska stanna får de ge mig ett vik, annars kommer jag nog att gå ganska snart orkar inte mer..

Har fått skit ont i naken, fattar inte vad jag har lyckats med, började göra skit ont, precis när jag skulle gå till bussen efter jobbet. Så fattar inte riktigt. Men jag kom fram till en sak och det är att man aldrig ska känna efter om man har ont eller inte, för då har man oftast inte ont, känner man efter (som jag ofta brukar göra) så får man ju ont..

Fick jobba över ida, och får MYCKE lön imon.. Eller nja, kunde varit bättre men ändå..

Inga kommentarer: