lördag 19 juli 2008

Resa o annat..

Fick min lilla resa som jag ville ha för ett tag sedan.. Vi va i Borås på djurparken och kollde lite, sen gick vi lite på stan, den enda negativa va att jag hade en jobbig huvudvärk och va skit trött, men annars va det rikigt trevligt.. Sen åkte vi hem o åt taccos, vilket oxå va gott.. Men utan skinka.. :P Det hade blitt för mkt.. :P

Annars ska jag jobba imon, och ojjar mig för det vill verkligen inte.. Tråkigt att göra det. Kommer nog lura runt den stackars nya tjejen på villovägar, vilket kommer va typiskt nog för mig.. :S Annars så tror jag att det kommer gå bar om jag bara sover ordentligt i natt så att huvudvärken försvinner.. Så vi får se hur det går med det..

Det var så himla typiskt innan, lånar pojkensbil, för att komma upp till jobbet på söndagar, så skulle köra hem den innan, och nästan precis när jag sätter mig i bilen för att köra hem, kommer världens åsk regn, och det va skit svårt att köra, och ställde mig vid en vägkant för att vänta på att det skulle lugna ner sig, vilket kändes som en evighet så tänkte att jag kör lite lugnt och försiktikt, och när jag går innanför dörren hemma, så lugnar det ner sig, vilket är så himla typiskt.. Mutter mutter.. Så det va liiiiiite irriterande.. Hoppas bara på att det inte regnar imon när jag kör för kommer vara för trött för att köra i regn hela dagen.. Kommer bara bli sur om det gör det och så kommer det förstöra hela dagen..

Men men. Ska nog gå o lägga mig nu så jag får min jobbsömn så jag inte kör ihjäl mig imonbitti.. Så natti!

Inga kommentarer: