fredag 25 juli 2008

Födelsedagar, trötthet o jobb..

Japp, födelsedagsfirande idag, men är föreberd med presenter.. :D Första uppskattades i alla fall!

Trött och huvudvärk, lider jag av varje dag, skyller på vädret, och precis som jag har sagt innan, så tycker jag inte om värme, och vill hellre att det regnar.. Är kanske bara lite knäpp som inte är som alla andra och jag hatar sommaren, det är för varmt bara.. Så kan inte solen skynda sig liiiite, men det kan va varmt i höst och inte bara regna, men det behöver inte va som en bastu ute.. :S

Tror det eller ej, men saknar att jobba lite, men på månda drar det igång igen tyvärr.. Men tänker på pengarna, som jag tror att jag behöver.. :P Men får helt enkelt gifta mig rik, så behöver jag inte gå dit igen helt enkelt.. :D

Jajaja.. Nu ska jag snart i väg o läsa manus.. Yeye kanske.. hehe!

Inga kommentarer: