söndag 6 juli 2008

Regn...

I dag faller regnet som aldrig förr.. Regnat hela dagen.. Hoppas på att det inte regnar när jag går till bussen imonbitti, sen får det gärna regna medans jag jobbar.. Men inte när jag går hem, inte så mycket i alla fall.. Sen spelar det mig ingen roll alls..

Varit en lat dag idag.. Inte gjort alls speciellt mkt.. Ganska skönt, med tanke på att nästa sönda så jobbar jag.. Tyck synd om mig!

För trött för mitt egna bästa.. Tror jag har fått sömnsjuka, och drömer de mest konstiga drömmar.. Fattar inte.. Men vet att jag har drömt konstigt men kommer inte ihåg några, men lovar att skriva om jag kommer ihåg något extremt sjukt.. :P Nee.. Nu ska jag ta min kopp te, sen sjunka in i min bok fram tills att jag ska sova.. Dvs. ganska snart, brukar bli trött av att läsa, precis som av allt annars, men det kanske inte spelar så stor roll just nu..

När tröttheten kommer sluter jag ögenen och ger upp.. Orkar inte kämpa mera.. När ångesten kommer ger jag med mig.. Låter den kidnappa mig.. När däremot glädjen kommer kämpar jag emot.. Förstår inte varför. Men tror min kropp inte vill vara lycklig.. :( Jag tror mitt hjärta inte vet vad lycka är därför kämpar den emot mig..

Inga kommentarer: