fredag 18 juli 2008

Men va faaan..

Får ju aldrig ha semester jhu.. Vill oxå va ledig och få sova, precis som alla andra normala människor får nu på sommaren.. Vill inte bara jobba o jobba jhu..

Suck..

Har blitt knäpp.. Är bara trött hela tiden.. Gere upp.. Sömn hjälper inte mot trötthet.. Någon som har något annat förslag som kan hjälpa??
Ja, kaffe är jag redan beroende av så det börjar att sluta att fungera uppiggande på mej, det gör bara att jag kommer egenom dagen.. En dag utan kaffe, är inte värd att leva ens.. Så hemsk har jag blivit känner mig som en kaffeberoende pensionär.. :S Inte bra alls. Men måste ha minst 4 koppar kaffe varje dag för att komma egenom dagen, ibland blir det mer, och ja, jag vet att det inte är bra för min stackars mage.. Men den klarar sig.. Har en duktig mage som brukar klara de mesta, den strejkar inte allt för ofta faktist.. Den är nog de som strejkar minst när det gäller min kropp..

Men men, ska försöka att komma i säng nu.. Ska upp tidigt och åka bil imon.. Om jag orkar berättar jag om det imon.. Sen ska jag jobba på söndag igen vilket jag verkligen ser fram mot.. Not.. Men tänker mest på att de ger mig pengar..
Så kommer att vara död på månda, så hoppas på att vara ledig då, men känner på mig att jag kommer få jobba av någon anledning.. Tyvärr..

Inga kommentarer: