fredag 11 juli 2008

Jobiga veckor eller kanske en...

Ja, jobba 5 dagar vara ledig en dag jobba sönda, sen jobba månda till freda och sen en sönda, vill inte gnälla, men blir bara trött på tanken.. Men sen e de semester, eller semester och semester, kan ju inte riktigt ta ut semester men vill i alla fall vara ledig några dagar efter det, för att vila upp mig innan man kommer tillbaka igen, och jobba.. Men man vet aldrig.. Någon blir la alltid sjuk, visst behöver pengar, men oxå sömn..
Men sånt e livet..

Annars har jag fått så himla ont i armen.. Eller armen och armen i handleden, lite skumt, tycker att det ska vara knäet som ska börja strejka som vanligt, handleden har inte strejkat innan.. Annars har dagen varit regnig som kanske de flesta kanske redan vet.. Men trevligare att jobba då.. Ja, det är ganska trevligt att jobba när det är 30 grader ute med, för då slipper man vara ute, men de jobbiga är turen mellan bussen och hem till mig.. Man hinner ju smälta då innan man kommer hem..

Annars idag har jag bara varit trött och virrig som vanligt.. har inte hunnit tänka riktigt på hur jag mår. Skriver det eftersom jag vet att det är många som vill veta som läser mig blogg, så säger till när det blir bättre eller sämre det lovar jag.. Sen får ni tolka lite själva oxå.. hehe.. Kan ju inte berätta allt.. :P

Men men.. Nu ska jag kanske äta lite oxå..

Inga kommentarer: