torsdag 17 juli 2008

Hunger, trötthet och ja något mer...

Har blitt så himla trött att jag blitt senil.. glömmer det mesta nu för tiden.. Ofta är jag hungrig, men annars kan jag gå hela dan utan att känna något som liknar hunger.. Förrvirrande, men som de flesta vet, äter jag kanske inte riktigt som man ska och mina matvanor stämmer nog inte helt med så man egentligen ska det heller, men jag står o går fortfarande så ngt måste jhu stämma..
Annars har dagen varit bra.. Lyckades med att komma till jobbet, och det verkar som jag ska jobba mer i juli, undrar lite varför jag är så pass snäll och ställer upp, vill jhu ha lite semester oxå..

Annars e jag smått sur, fortfarande, på personer som inte kan berätta för mig vad de egentligen håller på med och tänker, och måste hålla allt hemligt, som inte ens kan stå på sig om vad de egentligen håller på med, utan berättar halvdanna sanningar, och ryggar undan när man frågar dem saker och ting.. Sen finns det de som säger samma sak om o om igen, och svarar aldrig på en och samma fråga.. Utan säger bara att det är för mitt egna bästa, shit heller, det är bara för att de inte vill att jag ska bli förbannad, vilket personen i fråga vet att jag blir..
Men det som sårar mest, är att man tror att personen litar på en, de säger att ok, jag litar på dej, men egentligen gör de inte det, utan väljer att inte berätta något för mig, man säger att jag är betydelsefull, men ändå väljs man bort.. Och om man frågar om vad personen ska göra över dagen får man inget svar, eller så ska den jobba, när den egentligen gör något annat, och de kan man kanske aldrig får reda på. Fattar inte varför?? Så snälla förklara allt för mig, så kommer jag sluta fråga!

Inga kommentarer: