lördag 26 juli 2008

... Öhhhh ....

Nyvaken, och ska snart dra till Jönköping, igen, vet inte riktigt vad vi ska hitta på där, men de blir la något.. Kanske ska åka förbi föräldrarna och hälsa på katten.. E lite knäpp jag vet.. :P
Vill bada oxå, men ingen vill bada med mig.. :( Tråkiga människor!! Morr morr!

Va något mer jag skulle skriva men kommer inte på vad det va.. Men kanske kommer ett inlägg senare när jag kommer på varför jag skulle skriva här..

Bara små tjurig på det mesta ida.. Men inte helt, då en av mina kompisar gifter sig ida, vilket ger mig panikångest istället, då hon är lika gammal som mig, och nu börjar jag känna mig gammal, kanske är dags att gifta sig, skaffa en rödvila, volvo och en hund.. :S Kanske är försent för mig nu?? Tänk om det är försent att skaffa allt. Eller jo, om vi hade levt för 100 år sedan hade jag fått smisk, för då hade jag verkligen varit för gammal nu.. :S

Annars är jag mest sur på människor, som tar allt förgivet, och bara antar att folk runt omkring en, gör allt och fixar allt, och att man inte behöver höra av sig eller någonting.. Men besviken och folk verkar inte bry sig.. :(

Inga kommentarer: