tisdag 29 juli 2008

Ensam

Vad är ensamhet? Är det det som jag känner just nu??
Är ensamheten det som jag dras till?
Är ensamhet något som jag ska tycka om? Om jag
nu inte ska vara ensam varför är jag då det??
Om ångesten inte kommer för att jag är ensam,
tycker då jag om det??
Tycker det är jobbigt att vara ensam, men är det
ändå, och det verkar som om jag inte gör något
åt det... :(
Jag kommer aldrig bli något.. Jag kommer alltid att
vara ingen och aldrig betyda något för någon!
Trött på att vara ensam, trött på att inte betyda något, att inte känna mig behövd... :( Att inte ha några som helst vänner, trött på att inte vara nöjd med det jag har.. :(
Har ingenting, men varför är jag inte nöjd med det??
Vet att jag har slarvat med att skriva varje dag, men ska skärpa mig!!! Lovar!!
Bara jobbat ida, inget nytt bara varmt.. :( Och inget badande än.. :( Men det kommer nog, måste nog bada någon gång i år tycker jag.. Annars e de dåligt av mig!!!

Inga kommentarer: