tisdag 8 juli 2008

Hm...

Tänkte på vad jag skulle skriva här, men kom inte på så mycke roligt.. Mittt liv ser ut som vanligt som ett kaos.. Och det bara rullar på utan någon som helst kontroll från min sida.. Dagarna bara regnar förbi, och jag vet knappt vad de e för dag i dag.. Det är lite jobbigt när man tänker efter.. Men snart ska jag ta ut liiiiite semester i alla fall.. Det ska bli skönt o få va lite ledig o få sova det var några veckor sedan sist.. Men men.. Nu bara regnar och regnar det, hörde en tant på bussen som sa att det var mer höst än sommar och visst det kan nog stämma..
Men gillar nog detta vädret bättre än när det är varmt.. Är nog mer än höst än en sommar människa.. Tycker om att sitta inne och mysa med en bra bok.. Även om jag inte har läst så mkt det senaste..
Men saknar att få gå på liseberg och att få bada har inte gjort det på länge.. Tyvärr.. Men får lösa det på något sätt, finns alltid badhus om man vill bada och liseberg står alltid kvar.. :D

Men men kommer inte på så mkt mer att skriva..

Inga kommentarer: