lördag 5 juli 2008

Bla!

Vad trött jag är egentligen när jag tänker efter är så jäkla slut.. Fattar inte att man kan bli så trött.. Vet inte om jag har sovit för mkt idag.. Eller om jag bara sovit för lite under veckorna som gått.. Har jobbat för mkt tror jag.. Hoppas jag får lite ledigt senare i juli, men det kommer kännas konstigt att inte behöva gå upp på morgonen och inte behöva att gå till jobbet.. Kommer kännas jäkligt mysko.. Tror jag..

Men tycker man kan få några dagar ledigit i alla fall.. Men vem kommer de att ringa så fort någon blir sjuk om inte lilla Lena.. :S

Men behöver pengarna så har inte råd med att sitta hemma varje dag, som vissa andra.. Host host.. :P
Ta åt dej din lilla latmask!

Har fått ont i axlarna, vilket jag gissar på, kan lösas med massage. Så någon snäll människa som vill massera mig??

Nee.. Måste diska och duscha nu..

Inga kommentarer: