fredag 4 juli 2008

Moln och värme..

gör mig trött.. Suck vill inte jobba mer, sista helgen som jag e ledig både lörda och sönda, ska jobba 2 söndagar i rad, tyck synd om mig.. Men efter det har jag bestämt mig att jag ska ha semester.. i alla fall i 1 vecka kan man få tycka.. Är inte som vissa andra o bara sitter hemma o glassar och låter flickan ta hand om mig varje dag.. :P

Trött och ont i knäna som vanligt efter att man har jobbat.. Vill sova hela tiden, fattar inte vad det är med mig, brukar vara ganska morgonpigg, men nu är jag trött hela dagarna i stället.. suck och gäsp!

Så vad det med det ja.. :S

Vill börja få egorndning på mitt liv igen, känns som om hela mitt liv bara snurrar runt, och som de som känner mig, vet att jag är en kontroll freak, så försöker att ta tag i det mesta nu och lösa det.. :D Men det kommer säkert att funka..

jaja..

Inga kommentarer: