onsdag 16 juli 2008

Men bajs!

Vill till Liseberg, men kan man åka dit nej, för då verkar man ju sätta livet på spel samtidigt.. :S
Vill åka till sommarland, men vill någon åka med mig? Nee.. Som vanligt.. Alla människor e tråkiga, och ingen bryr sig om mig.. Vänder mig i självömkan här, men tycker någon synd om mig NEJ!

SUCK!!
Nu vill jag inte mer.. Nu lägger jag ner allt jag verkligen vill göra, i sommar, för de blir inte av en då.. Ska bara sitta hemma o glo ut genom fönstret som alla pensionärer gör, och de verkar ju gilla det eller hur Martin?

MORR!!

Trött på allt just nu.. Nu vill jag inte va med på de här.. Ska bli osocial, inte bry mig och inte vilja göra någonting med mitt liv, ska bli som a lagarna, och bara leva på soss resten av mitt liv, och bara sitta inne, och supa upp alla pengarna..

ARG!!

Inga kommentarer: