söndag 20 juli 2008

Trött o huvudvärk..

E så himla trött.. Fattar inte varför, va pigg imorse eftersom jag nästan kom i säng i tid inatt, pga min huvudvärk igår.. Vilken verkade va kvar lite i ida, men inte så mkt.. Skulle träffa folk i dag, men lyckades att somna, pga att jag va så himla trött o konstig idag.. Va jätte hungrig innan idag, men nu när jag skulle äta va jag inte alls hungrig konstigt nog..
Men tvingade i mig lite mat för att jag skulle få i mat, eftersom folk klagar på att jag inte äter som jag ska..
Men nu har jag liite disk som ska diskas men det kommer nog att gå bra.. Tar inte så lång tid, är inte som många andra o sparar på mig disk i 5 månader innan jag får för mig att diska.. Måste duscha men orkar inte riktigt, men gör det imon i stället.. Då kanske jag orkar lite mer.. Nu känns det kanske lite för sent...

Annars har dagen varit ganska bra.. Men inget nytt att berätta om.. Som jag vet i alla fall.. Måste tänka, men kommer inte på något intressant att säga..

Jag har inte mycket till liv att berätta om just nu.. Ser fram mot att träffa alla trevliga människor i spexet.. Annars så har jag inget annat att säga, så nu ska jag gå och diska..

Inga kommentarer: