lördag 12 juli 2008

IKEA och åska

Japp vatt på ikea och köpt massa grejjer för mkt pengar.. Köpt en byrå och en hall lampa i alla fall.. Men blev dyrt för det.. :( Sen precis när vi skulle betala, började det forsa ner regn och åska, vilket va mindre trevligt.. Men som tur va, precis när vi va klara med betala och sånt onödigt så hade det slutat att regna.. :D

Sen när vi kom tillbaka till skövde och satt o åt, så började det visst åska lite här med.. Inte riktigt lika kul, men eftersom jag har sånt himla flyt ida, slutade regnet att forsa ner, precis efter som vi hade ätit klart.. :D

Imon ska jag jobba, tyvärr. E skit trött.. Får ju aldrig sova, morr.. Men det jag e mest orolig för e hur det ska gå för mig att va trött och köra bil på morgonen.. Ja, måste köra bil även om jag inte tycker om det, eftersom västtrafik, tycker att på sommaren behöver det inte gå några bussar.. Morr på dem.. Men det kommer säkert att gå bra.. Hoppas jag i alla fall, eftersom det inte är min bil.. Har inte riktigt råd med en egen bil.. Är inte rik som många andra jag känner..

Men men, det var i alla fall min dag i dag.. Så nu är nu uppdaterade om det oxå, skriver imon, om hur det gick med bilkörnandet och jobbandet, antar att vissa av er är intresserade, annars behöver ni ju inte läsa det jag skriver, utan att bara hoppa över det.. Så enkelt e de.. :D

Inga kommentarer: