måndag 3 mars 2008

Ångesten..

Ja.. Nu har jag inte skrivit på länge jag vet.. Varit lite för snurrig för det.. Men nu har det äntligen varit premiär för vårat spex.. Gick ganska bra.. Förutom att jag måste vara arg hela tiden, vilket gör att visa sår rivs upp igen, just för att jag måste hålla mig arg, finns det bara ett minne som kan hålla mig arg, i alla fall så pass arg så att regissörerna tyker att jag e duktig.. :S Men just det minnet gör oxå att jag inte mår bra.. Många eller ja de flesta tror att jag har prestations ångest.. Men då tror de fel.. Eller jo ångesten ingår oxå lite, till att de inte e bra.. Men mycket beror på minnet.. så nu kommer jag nog falla ihop. Det märktes både i fredags och i lördags kväll.. :S

Men vet inte hur mycke mer jag egentligen ska skriva om det.. Så ska nog sluta nu.

Inga kommentarer: