torsdag 20 mars 2008

Stön, suck pust...

Oså vidare.. Ja ni.. Vad ska man skriva om i dag då.. Min ångest känner nog de flesta redan till.. Ska nog inte skriva ett valborgs spex tills i år, varit hemma och haft tid till att kunna fundera ut något, men har kommit fram till att fantasi, är något som kan vara bra att ha när man ska skriva ett manus, och hur mycket jag än tvingar mig själv att intala mig att jag visst har fantasi, så kommr det inte fram någonting.. Men det kanske blir till nästa valborg eller så.. Känner att jag inte skriver lika mycket här som förr, och visst det skulle behövas, och tänker på det ibland men glömmer bort det, börjar bli gammal och senil.. Det verkar finnas några stycken nu som är intresserade av mitt liv även om jag inte fattar vad det är som är så intressant.. Har ju inget liv.. Jo, kanske ett bättre liv än många andra men ändå.. :S

Det har inte hänt så mkt sen jag skrev här senast, och det blev ganska långt, så fick nog ur mej det mesta då.. Vet inte varför jag fick för mig att skriva just nu, men ville nog få ut mig vissa saker som inte skulle kommit ut annars.. Jag är uttråkad.. Och hela den här dagen är seeeeeeeeeeg.. Tiden bara segar sig fram.. O ingen vill eller kan hitta på något med en stackare som mig.. :S

Men men det kanske löser sig.. Blir myskväll ikväll hoppas jag på. Sen kanske åka hem någon dag i helgen det märker man när det kommer.. Vill ha påskägg.. Vet att jag e liten o omogen när det gäller det, men det får jag verkligen ta.. Älskar påskägg, även om ingen förstår det.. Är lite barnslig ibland... Eller ja, ganske ofta faktist.. :S

Men men kommer inte på så mkt mer att skriva. och nu har jag fördröjt tiden lite..
Kram

Inga kommentarer: