måndag 24 mars 2008

Prutt

Ja... skrev ju att jag skulle uppdatera er.. Men vet inte vad jag ska skriva, men jag vet inte.. Jag är förvirrad, sakdar folk i min närhet.. Klarar inte av att vara som jag är. Men verkar som om jag inte kan göra något åt det.. Är en person som ska såra.. Men jag ska försöka bli mer ärlig mot de personer som jag tycker om o ska försöka att visa dem att jag verkligen vill bry mig, även om jag kanske inte visar det på något bra sätt.. Alla säger att de vet att jag tycker om dem, men vill kunna visa det oxå..

Virriga känslor i kroppen.. Och det blir både bättre och sämre hela tiden med allt.. Känns som om jag studsar upp o ner som en jojo, med hur jag mår..
Så fort som jag börjar att må bra kommer det upp något nytt som gör att jag faller ihop.. Det åker bara upp och ner som sagt..

Jag som inte kan gråta, gråter och hela tiden.. Även om det inte syns, så gråter jag.. Gråter inombords.. Och försöker visa mig stark, och låta det se ut som om jag mår bra utåt, för jag vill inte att folk ska oroa sig, men det tar på mina krafter.. Och jag vet inte hur länge till som om jag kan hålla fasaden uppe..

Men vill inte falla ihop inför dem som jag tycker om.. Vill inte visa mig svag.. Vill vara så stark som jag är utåt.. Vill vara som alla andra det är det enda som jag vill..
Kommer kanske mer skrivande ikväll får se..

Inga kommentarer: