måndag 24 mars 2008

Jag gör illa människor..

Jag bara sårar människor omkring mej, det är det enda som jag kan klara av.. sätter upp förväntninar hos folk, att de ska tro ett visst sätt om mig, och sätter en standard som jag inte kan leva upp till.. Klarar inte ut de krav som jag har på mig själv.. Är elak som person tror jag.. Blir rädd för mig själv i bland.. Skrämer mig hur elak jag kan va mot människor.. Att jag verkligen kan såra dem så ordentligt.. :S
O att jag sätter så höga standarder på mig själv, o visar dem för världen, och så kan jag inte leva upp till den, det skrämer mig oxå.. Får ofta höra att jag inte släpper in folk.. Att jag har en mur runt om mig, som stänger ute folk.. Den har jag nog berättat om innan.. Den skyddar mig.. O jag vill inte riva den, men jag vill kunna släppa in människor oxå.. Att de som står mig närmast ska kunna känna mig och kunna hjälpa mig då jag mår dåligt.. Men kan inte göra det.. Är rädd för att bli sårad och såra folk ännu mer..
Så snälla förlåt mig.. Kommer lite uppdateringar och mer om de här imon, ja eller senare ida, beroende på hur man ser på de hela.. :P

Inga kommentarer: