söndag 23 mars 2008

Då har det varit påsk o ledighet först efter 5 år..

Japp, första påsken som jag har vartit ledig nu på 5 år, känns lite konstigt.. Vill gärna jobba, vill kunna veta att jag tjänar pengar, och gör något mer viktigt än att bara sitta hemma och inte göra något, ska ju jobba tisda te freda precis som alla andra dödliga, men ändå. Vill bli en sån där människa som jobbar ihjäl sig, och veta att man har gjort någon nytta för någon i alla fall..

Jo, nu har det varit påsk, ännu en högtid har srpungit förbi.. Och jag har bara glidit med som vanligt.. Vet inte vad de e, men jag verkar va bra på att förstöra de högtider då man ska vara glad, visst enligt den kristna tron, så ska man ju inte vara glad över påsk, men det är ändå något man ska fira, har delat ut påskägg, men inte lika fina påskägg som de jag fick.. :S Och det gör mig besviken.. Men får bättra mig till nästa år, men det säger jag alltid.. :S

Men men.. Ska städa min lägenhet, sen dra med mig min lata soffpotatis på en promenad.. Så att det blir motion för oss båda..

Inga kommentarer: