lördag 15 mars 2008

Feeel

Falling in to darkness, falling in tears, it's everyvere we look, we just can't se it because we close ur eys and smile and hope it disseppeare, what is it you ask? It's the zorrow of everything, we don't wana miss enything.

Nja, blev inget mer inlägg igår, försvann på filmkväll, och såg på massa disney filmer eller massa o massa men hela två stycke, nackedelen va att jag va så himla trött under den sista filmen, så jag minns faktist inte riktigt hela filmen, m en det kanske inte gör så mycket hängde med i filmen ganska bra ändå. Sendan när jag kom hem va det tänkt att jag skulle sova för jag hade nästan varit uppe i 24 timmar, och tyckte att de va dags för mig att sova, och kanske lite nyttigt oxå.. Men det gick inte så himla bra, dels för att de hade världens röjar fest i lägenheten ovanför, plus att det enda som jag kunde ligga o tänkapå va, va att jag äntligen sak flytta.. :D Det är det enda som håller mig igång hittills.

Är fortfarande förbanad på min chef, över det som jag berättade om igår, det gör mig både riktigt arg och riktigt ledsen. Kommer att sakna henne.. Vill ha henne där.. Enda som betyder något för något just nu det är att hitta något nytt jobb, o lämna de där skit jobbet..

Men men kanske ska äta frukost nu.. Hörs kanskesen

Inga kommentarer: