tisdag 11 mars 2008

ångest, ledsamhet och ja glädje

Ja, då va spexet slut, det tog slut med både glädje och ledsamhet.. Skönt att det äntligen är över, men oxå tråkigt, kommer jag aldrig mer att få träffa de underbara må personer som jag tycker så mycket om?
Kommer det dröja till nästa år? Eller kommer jag aldrig mer få se dem?

Ångesten kommer ifrån att jag inte får något jobb, har börjat lägga ner att söka, vet att det kanske inte är det allra bästa iden, men börjar inbilla mej att jag inte kommer att få jobb..

Glädjen kommer med att jag äntligen har hittat en lägenhet som jag till kanske 99,9% kommer att få, glad, och precis där jag vill bo med, så det gör mig riktigt glad!

Men det blir ingen bra känsla när man bladar dem, kroppen verkar vilja försöka att göra om min glädje till sorg, ville egentligen gråta ut igår, men min vän har svikit mej, och vet inte om jag vågar gråta igen.. :S
Men men.. Det är uppdaterandet av mitt liv.. Ja förutom mitt sexiga spexdiplom då, som e såååå fint.. men ska inte sätta mig på det en gång till lovar, och ja det är faktiskt helt fortfarande, även om jag trodde det skulle gå sönder i lördags. :P

Inga kommentarer: