lördag 8 mars 2008

Spexföreställnig och sittnig o annat bajs...

Japp, då va det dags för den sista föreställningen, det känns både roligt och tråkigt på samma gång.. Det är trevligt att det äntligen är slut, men samtidigt lite tråkig.. vad ska jag göra på kvällarna nu.. :S Kommer förlora allt som jag har kallat mitt liv.. :S
Sen e de ju sittning ikväll,visst det ska bli oligt, men är lite orolig.. Mest orolig för mig själv faktist, att lördagen ska upprepa sig själv.. Orkar inte med det.. Sen ska jag ju inte heller säga att jag kommer att göra folk oroliga, det verkar jag lyckas så bra med vare sig jag e nykter eller full.. Men jag vill gå, men samtidigt inte.. Är nog mer orolig för mig själv, än vad andra är orolig för mig.. Det känns som de som tror sig veta vad jag känner, verkligen inte vet riktigt allt, det finns lite saker som jag inte riktigt orkat berätta, sånt som har bubblat upp från en tid som jag trodde jag hade lämnat bakom mig, men det verkar bara komma tillbaka flygande som en tegelsten..
Och snart kommer jag nog bli däckad, det är det jag tror kommer att hända ikväll, men vågar inte berätta för folk, hur det är, är rädd för att de inte ska kunna slappna av under sittningen och bara sitta och oroa sig för mig.. Vill inte förstöra en hel kväll för folk, vilklet jag redan verkar ha lyckats med.. Vill bara se mina närmaste glada, och att de har de roligt.. Inte att de ska sitta och tänka på vad jag gör, eller hur jag mår..

Har inte heller kommit på något bus för kvällens föreställning.. :S Men det kommer säkert bli bra endå.. Gjorde ju ändå lite för mycket igår.. :P Men det verkade som om det gick hem, och det är ju det viktiga i det hela..

Missar även melodifestivalen idag, men skulle nog ändå bojkottat den, eftersom björn gustavsson inte ska vara med i kväll. hoppas på att han e med i själva finalen.. Annars blir det ju inte kul, inte för mej o Madde i alla fall.. :D

Men men..

Inga kommentarer: