tisdag 22 april 2008

Uppdatering igen

har inte skrivit på ett tag nu.. o har ju sagt att jag ska uppdatera er om hur jag mår.. O jag är helt frisk nu.. Men tänderna gör fortfarande ont, tyvärr.. Så har fortfarande problem med att äta.. Men det positiva i det är att jag går ner i vikt.. vilket är bra i sig.. men måste köpa nya byxor då ett par är jätte för stora och de andra paret har gått sönder.. Men hade tänkt att göra det i Jönköping, och hade tänkt att jag om jag inte jobbar skulle jag sticka tidigt på freda o fixa det. Men jobbar freda, så vet inte om jag hinner det.. Får se.. Annars får jag titta med gråtfyllda bambi ögon o fråga om jag kan låna bilen och åka te A6 på lörda.. Får se hur det löser sig.. :S Det kan jag skriva om på sönda.. så ni kanske inte får någon uppdatering under helgen.. Vet inte vad jag ska skriva mer så slutar nog här.. Men nu vet ni hur det ligger till med mig..

Jo just det valborgsspexet närmar sig.. Kanske bäst att lära sig replikerna.. Annars kommer Farbror Anders att smiska mig.. Eller det kanske e skönt.. Så länge han smiskar Tony e jag alltid nöjd.. :P

Inga kommentarer: