lördag 12 april 2008

så vad de så här med mig o alkohol...

När ska jag egentligen lära mig? Kanske ska bli nykterist och sluta att dricka.. Jag och alkohol funkar verkligen inte.. Det finns 2 alternativ om hur det blir..

1. Jag dricker för att jag e deppig och blir bara ledsen efteråt..

2. Jag dricker för att bli gladare, men blir ändå ledsen...

Kanske inte är de bästa kombinationerna, och det kanske är därför som jag inte ska dricka alls..
Idag va jag bakis, på riktigt.. Brukar inte vara bakis.. Brukar alltid dricka tills jag spyr på kvällen, och sedan knarka vatten och bara vara seg på dagen efter, men var nog inte så smart igår. Visst jag var full, men mådde inte illa, och drack inte vatten, så det kan förklara en hel del.. Men pomfrites, chips och frisk luft hjälper. Och kanske lite sömn då då, sov lite oxå eller lite o lite, har sovit ganska mkt ida.. Tror jag sov för mkt.. Men nu framåt kvällen mår jag mkt bättre o e sugen på pizza, så får bli pizza imon, någon frivillig som vill pizza äta med mig imon??

Funderar på att somna igen, är trött.. Pust och stön, får se hur jag mår imon.. Hoppas på att jag e piggare i alla fall.. Men men, kanske ska sätta mig framför tvn och se dum ut, och inte fatta någonting som vanligt..

Inga kommentarer: