lördag 19 april 2008

Hur mår jag?

Jo.. Börjat o skriva om hur jag mår nu, så ansåg att det var en ganska passande rubrik.. Blivit mycket skrivande nu när jag har varit sjuk.. Kanske haft lite dö tid att slå ihjäl, eller så tänkte jag att lite folk ville veta hur det står till.. Men vet inte..

Är numera feberfri, vilket är positivt. Men min mun kommer att ha ihjäl mig i stället.. Kan fortfarande inte äta.. Vilket innan berodde på febern, och nu, som sagt på min mun.. Gör lite för ont för att gå tillbaka till fast föda helt och hållet.. Så ska hålla mig till min nyponsoppa och dricka över helgen kanske.. :S Sen får jag se.. funderar på att ringa tandläkaren igen nästa vecka och be om att få komma dit och kolla på det.. Så att jag inte har hål.. Vilket jag tror jag har, och det kommer jag inte att ha råd med, men det får lösa sig, om det är de som e problemet.
Annars har jag börja att kvickna till igen..
Men lovar att jag ska försöka komma ihåg att skriva lite mer här.. Fått höra att det finns lite folk som är intresserade av att få veta vad som pågår i mitt liv..

Idag var jag även och köpte ett block att kunna skriva i, och tänkte jag skulle försöka att börja skriva, vilket några stycken ligger på mig att jag skall göra.. Så ska i alla fall försöka innan jag lägger ner iden helt och hållet. Jag tror inte det kommer bli så bra men ska i alla fall försöka som sagt..
När jag har varit sjuk har jag inte hunnit tänka på hur jag mår psykist, vilket kan anses bra.. Eftersom jag inte har haft orken till att vara deppig.. Och det är ju alltid något, men är orolig att nu när jag mår bättre så kommer det att komma tillbaka, speciellt om jag sitter sysslolös.. Men har suttit o läst en 700 sidig bok på ca en vecka, så kommer nog inte ha tid till det utan kommer försöka att sätta näsan i nästa bok, har glömt hur mysigt det är att läsa..

Sen vann HV SM guld igår, vilket gjorde mig lite glad i alla fall.. :D Ville bara berätta det.. Har nog inte så mkt mer att berätta just nu. Men ska försöka tänka ut något trevligt att skriva om imon.. Så att ni får flera uppdateringar om mitt liv..

Krama

Inga kommentarer: