fredag 18 april 2008

Uppdatering...

Lovade ju en uppdatering i hur jag mår igår, så tänkte skriva lite om hur det är.. Febern börjar gå ner till typ minimal, så det håller nog på att bli bra igen.. Men hostan är fortfarande kvar och irriterar mig...

Men bara för att febern börjar gå ner och jag börjar att kännar mig friskare, så ska jag inte bli bra.. Har fått världens tandvärk.. Eller tandvärk och tandvärk.. det är med att hela mitt tandkött har bestämt sig för att svullna upp och göra ont, jag vet inte varför.. så har varit på apoteket idag, och handlat massa flout, tandkräm och annat som jag hoppas på ska hjälpa mig.. Eller jag fick mer eller mindre oder av tandläkaren att göra det.. Och att det ska gå över på en vecka vilket jag hoppas att det gör.. För har verkligen inte råd att gå till tandläkaren.. Och har speciellt inte råd med att ha fått hål i någon av de små tänderna..

Annars går humöret upp och ner precis som vanligt.. Har inte hänt så mkt mer i mitt liv..
Ska fortsätta uppdatera i er hur jag mår..
Kommer mera imon.. Det lovar jag.

Inga kommentarer: