torsdag 3 april 2008

Nytt extra jobb..

Joddå skaffat mig ett till men det har jag ju redan berättat varit där i snart en vecka och det har flytit på ganska bra förutom att man blir helt utsalgen efteråt.. Men det går bra o hoppas på att jag får fortsätta.. Men det vet man aldrig. Det är långa dagar och man blir som sagt väldigt trött.. Men trevligt att ha fått 2 extra jobb.. Men skulle helst av allt vilja ha ett fast jobb.. Men det kommer nog.. Det hoppas jag på i alla fall.. Men man vet aldrig..

Annars har allt flytit på precis som innan. Det finns inte så mkt nytt att berätta.. Blir ett kort inlägg idag. .E som sagt lite små trött och funderar på att gå o ta en dusch..

Annars så ska nog allt i livet streta emot mig som vanligt.. Men har inte hunnit tänka så mkt på det.. Det blir en del tänkande på annat med nytt jobb o så.. Men men..

Ska te IKEA imon.. Har inga pengar att handla ngt för men det går ju alltid att titta.. :)

Inga kommentarer: