tisdag 8 april 2008

Pissed off

Förbannad på företag som hanterar sina anställda som de vill.. Att de tror att de kan hantera människor precis som de vill.. Att de tror att man kan är som man är.. Jag är egentligen ingenting i deras ögon.. så från att ha haft 2 st extra jobb så har jag smörat till att få tillbaka det andra, vilket de inte var speciellt förtjusta i.. Är riktigt förbannad.. Det är inte riktigt det som jag hade tänkt mig alls.. Tycker att de så himla förnedrande att de inte ens kan ge en en bra andledning till varför man inte får stanna.. Funderar på att gå till faket och reda ut allt.. Och se om de får lite problem då.. Men det är bara unga tjejer som de kan hantera precis som de vill..

Orkar inte med mer skit nu.. Ska hitta ett ordentligt jobb som gör att jag ska sätta mig över dem, ska aldrig rekomendera dem för någon..

Inga kommentarer: