tisdag 15 april 2008

sjuk

så va man sjuk igen då.. Tyvärr.. Känns som om jag e mkt sjuk nu för tiden.. Men har alltid blivit lätt sjuk.. Knarkar de alvedon som jag fått låna och som aldrig kommer tillbaka..
Brukar inte vara speciellt ynklig när jag e sjuk, men nu känns det som om den ynkliga lilla lena kommer fram.. Vill bara att folk ska tycka synd om mig.. Vet att de gör de, men ingen vågar komma nära mig och krama om mig.. Visst det kanske inte är någon bra ide att krama en sjuk person men ändå..

Vaknade kl 7 imorse av att ha 39 graders feber och ont i hela kroppen, valde att ta en tablett så att jag skulle kunna somna om, men började svettas i stället, som man brukar göra. Men lyckades att somna om vid kl 8 och lyckades sova i hela 40 min, sen va min lilla kropp helt pigg, ja den hade bestämt sig för det i alla fall..

Trodde att tabetterna skulle ta bort den jobbiga hostan jag har, men som vanligt hade jag helt fel, hostan e kvar.. Vet inte riktigt vad det är jag har men tror att det är flunsan, visst det går över fort, men det känns som evigheter innan man blir frisk men så e de ju alltid när man e sjuk.

Ska på arbetsintervju på månda antagligen, ska kanske bli personlig assistent åt en bebis, men ska gå på intervjun o se vilka tider osv, som gäller.. Annars e de ju alltid bara att säga nej till jobbet, så det är ju inget tvång att ta det.. Men men..
Ska försöka hosta i mig lite mat nu medans tabetten fortfarande verkar.. Sen blir det nog att försöka sova en stund..

Host host!!

Inga kommentarer: