fredag 2 maj 2008

Ojsan... :S

Glömt att skriva nu i veckan.. Inte bra.. Lovade ju att skriva om hur jag mår.. Vilket jag skrev om hela tiden innan.. Jo, nu är det bra.. Nu mår jag bra.. Tror jag.. Och tänderna mår bra.. Det tog lång tid men det är bra nu, tror jag.. Men det gör lite ont men det är nästan bra nu.. Vilket är bra för nu slipper jag slösa pengar på att gå till tandläkaren o slösa pengar, pengar som jag inte har..

Ska hem denna helgen med, för att min mamma fyller år, vilket farande tycker ni kanske, och ja kunde väntat till denna helgen med att åka hem, vilket jag kunde göra.. Men vet inte vad jag tänkte på..
Men ska bara vara hemma lörda sönda denna gången.. Eller så kanske jag bara e hemma på lörda, jag vet inte riktigt.. Det är det som är problemet, jag kan inte bestämma mig, vilket jag ofta får skäll för..

Sen har det varit valborg.. Vi hade ett valborgsspex, som folk hävdar var bra, så antar att det var det då.. Eftersom de flesta sa det.. Och jag kunde mina alla 6 repliker, vilket var bra.. Så är nöjd.. Men kvällen var ingen hit, då jag inte hade någon lust att egentligen att gå ut.. Men hade på sätt o vis trevligt.. Men inte så kul som jag hoppades på att det skulle bli.. Men men.. Kom hem och va full i alla fall.. :S Vilket jag nästan alltid e när jag e ute, men det fanns de som var fullare än jag..

Men men.. Har uppdaterat er nog nu tror jag...
Ska försöka bättra mig mer att skriva mer.. Lovar..

Inga kommentarer: