måndag 7 april 2008

Har tråkigt

Oki.. Sitter hemma en månda o bara glor.. Har tråkigt.. Vill göra något, men känns som om alla antingen jobbar eller ligger och sover fortfarande.. Blir la att sätta sig och läsa, vilket är bra.. Alltid bra att läsa har jag hört..Sen kanske det blir lite städning, och sen är det spex.. Och det är ju alltid trevligt.. Träffa folket igen..

Men annars så rullar det sakta framåt.. Segt som sjutton men det funkar.
Funderar på att äta lite frukost men är inte riktigt hungrig än.. Men det kommer nog.. Har tendensen, som många retar sig på. Speciellt mina föräldrar och andra folk omkring mig, om att jag endast äter när jag är hungrig, annars brukar jag inte äta alls. Vilket folk försöker berätta för mig inte är bra, utan att jag kommer att bli sjuk..
Så måste bättra mig när det gäller det..

Med skrivandet går det inte alls.. Kommer inte på någon bra början, börjar forma en handling i min lilla hjärna men vet inte hur jag ska få ner det på text. En sak som jag hade tänkt att testa va att bara sätta mig och skriva, och titta på början och slut när jag väll skrivit allt, kan vara en bra ide kanske.. Kanske en bra grejj att göra en regning dag som denna..

Annars så kommer det nog gå bra med det med.. Men kommer uppdatera er om hur det går med det..

Har inte skrivit om hur jag mår på ett tag. Och det är som det brukar vara. Det är inte helt bra.. Men känns som om att jobba är en bra terapi, hinner inte riktigt tänka på hur jag mår riktigt, när jag väll jobbar, och när jag kommer hem är jag för trött för att tänka på det.. :S

Kanske kommer lite mer uppdateringar under dagen om hur det går med läsandet, skrivandet och städandet.. Nu börjar jag känna mig hungrig, och har därmed bestämt mig för att äta liiiiite frukost..

Inga kommentarer: