torsdag 17 april 2008

Mummel

Mummel mummel mummel.. Fortfarande febrig, men mycket piggare, men hostan vägrar ge sig, vilket har lett till att min rygg börjar att protestera, och att jag inte kan ligga ner.. Vilket gör det svårt att sova.. Det skumma är att jag i min lilla egna värld tänkte att alvedonen kanske tar bort lite av hostan, gör att jag slutar hosta lite grann, och att ryggen skulle sluta göra ont en stund så man kunde få sova, men nej, hostar bara mer.. Och ryggen värker bara mer och mer.. Men får vara glad över att febern går neråt, och att det kanske e bra.. Så det är alltid något, men jag ville verkligen jobba imon, men det kan jag ju inte göra.. så ringde och gjorde dem besvikna ida.. Lite tråkigt men de e sånt som man måste ta ibland med..

Ida ska jag försöka att ta mig till stan utan att hosta sönder mig.. Får se hur det går, hoppas på att jag lyckas.. Tänkte köpa mig lite mat och se om jag lyckas att äta ida med utan problem.. Som ni vet lyckades jag äta igår, så hoppas på att kunna äta idag med.. Tänkte försöka med fast föda, och se hur det går..

Tror att det kommer gå bra eftersom jag inte längre har så hög feber.. Det är mest hostan som irriterar mig hela tiden.. Men kommer nog att klara mig..

Så nu är ni uppdaterade om hur jag mår ida.. Så får la skriva imon eller senare ikväll och uppdatera er om hur det är då...

Inga kommentarer: