onsdag 16 april 2008

Fortfarande sjuk

Fortfarande sjuk tyvärr.. Men börjar att bli lite bättre, vilket är positivt i alla fall.. Men fortfarande extremt trött, och konstig.. Men tror att jag kommer överleva detta med.. Lyckats att äta lite ida utan att spy upp de, än i alla fall, men vi får se.. Hoppas på att få behålla lite av maten i alla fall.. Men har inte lika hög feber.. Från att haft 39 graders feber i går morse till att ha 38,5 i morse är alltid bra.. Så hoppas på att det går neråt i alla fall.. Men det kommer nog ta sin lilla tid.. Får se om jag kan jobba på freda, men tror inte det.. Tror inte min kropp vill att jag ska jobba och tjäna pengar.. :(

Det är så himla irriterande, kan inte bli lite förkyld, utan ska lilla jag bli sjuk, så ska jag bli det ordentligt.. Min mamma sa att man bara får typ influensan typ vart 8:de år, men inte när det gäller mig, är nog ett undantag.. Var typ bara 2 eller 3 år sedan som jag hade flunsan sist, tyvärr.. Men man får lida lite. Min kropp är som den är och tror att jag börjar vänja mig efter 23 år med den..

Trött men lyckas inte att sova.. Fattar inte.. Men ska nog försöka att sova snart tror jag. så kanske det blir lite bättre.. Men men..

Inga kommentarer: