onsdag 21 maj 2008

ny dag..

Ny dag nya utmaningar som man kanske säger är inte helt inne och bra på ordspråk.. Men det låter bra i alla fall.. Det har verkligen varit en ny dag.. Inte lika mycket bekymer som igår men det har varit bekymmer oxå.. Men med varje dag kommer nya problem.. Men det är oxå panik artat.. Vet inte varför bara känns så.. Måste få tag i folk, för som jag sa igår så kanske jag håller på att få ett till sommarjobb, och pratade lite snabbt med tanten idag, och hon skulle höra av sig vilket hon aldrig gjorde.. Lite konstigt, men hon kanske glömde bort mej, eller så var det jag som missuppfattade henne och att det va jag som skulle ringt henne, men får testa att ringa imon, för när jag testade att ringa när jag hade slutat idag så svarade hon inte, vilket kanske inte är så himla konstigt, eftersom de flesta personer brukar sluta kring 16 tiden, men känns som om jag inte är som alla andra personer, vilket jag tror att de flesta redan har konstaterat.. :S Hehe!!

Annars har dagen rullat på som vanligt, har tänkt på att hoppa av grejjer och säga att jag inte orkar, men vill inte förlora mina kompisar för att jag är egoistisk.. Annars så tror jag att jag kan börja må lite bättre med, jag hoppas verkligen på det, orkar inte mer. Men bryter fortfarande ihop lite då och då, men det känns inte lika farligt som i början på året..

Ska oxå försöka att skriva av mina känslor här lite mer.. Har skrivit det några gånger nu men aldrig uppfyllt det löftet men ska bättra mig och slå på mig om jag inte skriver imon..

Inga kommentarer: