fredag 9 maj 2008

Återigen på landet

Nu är jag på landet igen tyvärr.. 3de veckan i rad nu.. Men det är ganska trevligt.. Ska vara kattvakt i 2 dagar.. Sen på söndag är det konfermation som verkar gälla.. Har ingen aning.. Känner mig allmänt förvirrad..

Är idag är jag jätte trött som vanligt. Jobbat kort dag men hade inte så mkt pengar, så det fick bli en promenad i från kss till stan.. Det var lite för varmt att gå i jeans och bära på en jacka och en tröja, men det var en välbehövd promenad, då det inte har blitt så många långpromenader under den senaste tiden, e nog på ett sätt mitt fel, eftersom jag jobbar o sliter ganska ofta o är för trött när jag kommer hem.. Men nog lite att det är ingen som har tid att gå med mig.. Men det går ju alltid att gå själv jag vet.. Men det är inte lika kul, och känner mig mera vilsen då..

På måndag blir det jobb igen, och då blir det en sen dag, ska jobba från 10.30 till 17.00 så kommer nog va för trött för att gå då med.. :S Tråkigt nog.. Sen är det spex
möte och det kanske inte blir lika kul.. Spexet får för sig många konstiga idéer.. Tyvärr... Men men det kanske blir bra tillslut, när det väll har krånglat ut sig.. :)

Men det är annars väldigt varmt ute, det kanske har blitt sommar redan? Men det är ju bara maj.. :S
Men det kanske börjar regna i juli det vet inte jag inte.. Är ingen vädergubbe, men skulle inte förvåna mig om det börjar snöa då, vädret i år har varit jätte konstigt.. Så man ska aldrig säga aldrig..

Men men nu ska jag fortsätta att kolla på tv..

Inga kommentarer: