tisdag 20 maj 2008

100!!

Jo enligt räknaren ska detta vara mitt 100de inlägg inte för om att jag tror att det är det men det är ändå en lite kul grejj.. Har blitt sämre på att uppdatera om mitt liv här, men det har inte hänt så pass mkt faktist.. Mitt liv står ganska still.. Jobbar mina eftermiddagar och hoppas på lite pengar..
Men idag har det inte varit någon bra dag alls, allt har verkligen gått fel.. Först var jag på en arbetsintervju till ett jobb som jag inte vill ha, sen skulle jag dra vidare till max, ja hamburgerestaurangen, jag vet.. Jag är verkligen hemsk. Men ändå, då någonstans på vägen tappar jag min mobil, bara för sakens skull har panik i några timmar och börja nästan sakna min lilla budget nalle, och ja den betyder mkt för mig.. :S
Sen visar det sig att en smått skum tant har hittat den och försökt ringa folk, ja som även folk som jag aldrig typ pratar med, och hon svarar inte när jag ringer hemifrån mig, men fick i alla fall tillbaka telefonen efter många om och men, men det är ingen bra dag och det dåliga började redan igår, med att jag inte orkar med att jobba åt skit företaget mer.. Orkar inte va kvar.. Men kanske ska få ett till sommarjobb nu i alla fall och det är ju bra, men det var bara en liten parantes..

Men men annars har det inte hänt speciellt mkt den senaste tiden, måste bättra mig med att skriva..

Inga kommentarer: