onsdag 7 maj 2008

Jäklar..

Vad senil jag verkligen är.. Glömer ju alltid bort saker, mer snurrig än vad jag trodde att jag var.. Men jag brukar försöka lösa upp saker som jag hlömer bort men allt löser sig inte riktigt alltid.. Har jobbat nu i 2 dagar, imon blir det den tredje.. O jäklar vad jag fick stressa ida.. :S Räknade lite fel på tiden och trodde jag hade en halvtimme mer än vad jag egentligen hade på mig.. Det är med det som jag kom fram till att jag är mer snurrig än vanligt.. Många minus poäng till mig.. Men imon, blir de en timme extra, får se hur det funkar.. Men tror att det går snabbare imon när jag gått på området engång innan i alla fall.. Trött som bajs, och det är för j*la varmt ute.. Är ingen varme människa tyvärr.. :S
Alla andra verkar gilla det men inte jag, gillar bättre när det är kallt och man blir snorig av att bara gå ut genom dörren..

Inga kommentarer: