lördag 3 maj 2008

Jaha...

Då har man varit hemma hos mamma och firat henne på födelsedagen då.. Gick ganska bra.. Var i Jönköping först.. Eller i Jönköping o Jönköping var o vände på A6 lite snabbt, fick skjuts så vi var bara där och tittade.. Men de va så himla mkt folk och vi skulle inte kolla efter så mkt speciellt.. Sen åkte vi hem, då min smarta mamma sa att vi skulle äta vid 17, vilket vi inte gjorde som vanligt när det gäller mina föräldrar, eftersom de har en tendens att vara liiiiite till tidsoptimister, nej då, vi åt vid 18,30, vilket är ganska bra för att vara mina föräldrar då de brukar ibland dra över på tiden typ med upp till 3 timmar vilket faktist har hänt. Är riktigt förvånad över att de verkligen kommer i tid till det som de måste komma i tid till.. Eftersom de oftast brukar åka hemifrån de de ska va i stan, och de ska påpekas att de bor cirka en halvtimme utanför Jönköping så det brukar ta lite tid.. Plus att de ska hitta parkeringsplatser och så vidare.. Men men.. De brukar som sagt på något underligt vänster ta sig till de de ska i tid..
Detta har ofta lett till att jag på ett sätt också är en tidsoptimist.. Brukar ibland inblilla mig att det tar kanske inte så lång tid att gå till vissa ställen och så vidare.. Men det brukar alltid lösa sig, men jag vet inte..
Tänke också bara skriva att ja, jag är i storstaden Skövde igen nu.. Bara så ni vet om ni kanske sitter och undrar var jag håller hus...
(Intresserklubben antecknar febrit och hissar intresseflaggan)

Annars har det inte hänt något speciellt sen sist jag skrev.. Men kommer kanske att skriva lite imon, om jag blir påmind om det, har börjat att bli lite glömsk på äldre dar, eller om jag tänker efter så har jag alltid varit lite glömsk hela livet. och ja jag är velig också även om det inte har med saken att göra.. mycket är att jag är så himla virrig och stressad som gör att jag glömer saker hela tiden.. Men det brukar ändå lösa sig på något sätt.. Det ända jag vet, är att jag inte ska ha för mkt ansvar, för jag glömer lätt bort att jag har tagit på mig något och kommer på det för sent. Vilket inte alltid är så himla bra.. :S

Men funderar på att sova nu.. Men skriver kanske några rader om min dag imon.. Kram på er!

Inga kommentarer: