torsdag 15 maj 2008

Nu har jag varit dålig igen..

E verkligen senil, har glömt att skriva igen.. Men det är som vanligt.. Inget annorlunda som har hänt.. Jobbat denna veckan. Vilket har varit bra då jag behöver pengarna.. Men jobbar eftermiddagar, så börjar senare på dagarna men det är jobbigt, för det är jag som går sist, och lyckas alltid dra igång larmet, eller alltid och alltid lyckades göra det i 2 dagar i rad, vilket va lite pinsamt den andra dagen då securitas kom och kände igen mig.. Eftersom det var samma gubbe.. :S Men lyckades idag att inte göra det. Men idag va de verkligen övertydliga med att det var jag som gick sist.. Kände mig lite extra dum där faktist.. :S Men som sagt det är bra att jag får pengar och får jobba eftersom jag flyttar i slutet av juni, vilket jag säkert redan har berättat ett 20tal gånger. Men ska betala hyra i juli för första gången på länge.. Skulle skriva sedan jag flyttade hemifrån, men det är inte riktigt helt sant, betalade när jag bodde i min minilägenhet.. Men annars har jag bara bott i stuentlägenheter när jag inte har behövt betala i juni juli.. Men jobbar för fullt, och tror att jag kommer tjäna tillräkligt med pengar för att betala allt som ska betalas. Vilket alltid e bra.. Annars har det inte hänt mkt sen senast jag skrev, livet går vidare och rullar på som vanligt.. :S Men ska inte jobba imon, men kanske på månda får ringa dem och kolla imon för säkerhets skull.. Så jag vet..

Bara orolig för det mesta, för flytten, för mig själv.. Trodde jag började må bra igen, vilket är bra efter alla mina upponer gångar som jag har haft, men vet inte hur det blir.. Känns som om det kommer tillbaka, även om jag försöker att bli bättre och inte tänka på allt jobbigt.. Men det blir säkert ingenting.. Nu ska jag ut på promenad..

Inga kommentarer: