måndag 26 maj 2008

Trötthet är irriterande...

Är så himla trött.. Men kan och vill inte sova.. Har kanske redan skrivit det någongång, men har svårt att sova på dan.. Eller jag kan sova på dagen om jag måste. Men inte så här sent på kvällen.. Det är jobbigt.. Får svårt att sova på natten, och det värsta är att jag inte ens gick upp tidigt i morses.. Jag gick upp runt 9 då min söta lilla ute, ringde och tyckte att jag skulle jobba en timme extra idag, dvs börja en timme tidigare, vilket så snäll som jag är gjorde.. Det kanske var en bra idé till en början.. Men fick halvspringa till en buss som jag ändå missade och fick slänga i mig en youghurt på vägen medans jag sprang mot bussen som elakt åkte i från mig när jag nästan var framme, vilket för mig fram till varför busschaufförer är så himla elaka och sura?? Kan någon hjälpa mig svara på den frågan...

Har fått ont i mitt förbaskade knä igen med.. Vill att någon ska tycka synd om mig.. Känner mig ensam..

Kanske skrev det igår, jo det gjorde jag att jag var duktig nog att börja städa min lägenhet, vilket jag kommer fortsätta med nästa helg.. Har pratat med den lilla tjejen som ska ta över min lägenhet ida, och kommit överrens om att hon ska få nycklarna av mig på måndagen innan jag egentligen ska flytta ut, vilket funkar för jag tror att jag e klar på söndagen.. Om jag får lite hjälp vilket jag vet jag kommer få. Men någon som känner sig stark och manad till att oxå hjälpa till så intresseanmäl dej till mig.. :P

Snark, somnar nästan medans jag skriver så kanske lika bra att sluta..

Inga kommentarer: