måndag 21 maj 2007

Så va man hemma igen..

Jo, varit i Örebro o härjat..
Och fick pris, eller ja, hela spexet fick juryns special pris..
Tycker verkligen att vi förtjänade det.. Som vi ändå har kämpat med allt..

Men resan har fört med sig annat, den förde tillbaka mig..
En ledsen tjej som mår sämre än innan hon åkte, en förvirrad flicka som inte vet var hon står, som kanske har gjort nåt dumt ida..
Har inte mått alls bra ida.. Mått piss.. Mått som en ja, jag vet inte vad.. :(
Har inte orken kvar, har inte orken kvar att vilja.. Vilja klara ut allt..
Fått veta att jag är stark..
Har klarat de mest hemska saker, klarat mig ur situationer, som jag tror många inte klarar..

Har överlevt och lärt mig något..
Men vågar inte lita på min egna styrka, tror inte att den håller..
Tror inte jag klarar mer, vet inte hur stark jag kan bli.. Och hur stark jag klarar att bli..

Har många frågor inom mig, som jag tror behöver svar.. Men vet inte om frågorna bör ställas, och/eller om jag vill ha svaren..

Inga kommentarer: