torsdag 24 maj 2007

Ångest och ensamhets panik!

Tror jag dumpade killen igår helt och hållet, har aldrig sårat en person så mycket i hela mitt liv.
Har aldrig gjort någon så illa. Visste inte hur jag skulle reagera...
Vet inte hur jag klarar ut de här, känns redan ensamt..
Vet inte heller hur jag kommer att må, allt kändes bra igår, kändes som om jag var stark, som att jag äntligen hade hittat något att hålla mig fast vid, hittat det där..
Men nu vet jag inte längre. Vet inte om just det där lilla räcker...

Ångesten har jag för att jag har tenta imon, kommer nog få sitta i augusti och ha omtenta, men det tror jag löser sig på något sätt. Förhoppningsvis har jag ett jobb då.. :)
Visst här i stan, men får se då hur det går.
Om jag klarar ut det.

Men det känns som om det är många som vet hur jag mår just nu, många som vet att mitt psyke inte är som det ska...
Undrar vad de tänker??
Försöker vara glad och trevlig runt alla, men vet inte hur bra jag lyckas.. :S
Vill vara det jämt..

Men mitt självförtroende är bättre. Det är ett plus.. Kan ta vissa positiva saker om mig själv nu i alla fall..
Suck! Vet inte längre vad jag ska göra..

Inga kommentarer: