fredag 11 maj 2007

Känslor???

Har funderat på vad känslor är.. Har inte kommit fram till något vettigt..Tyvärr..
Har inga svar kvar på några frågor, frågor som allt för ofta blir ställda..
Är ställd mot en väg.. Har ingen flykt väg.. Ingenstans att ta vägen..
Mina demoner har samlats för att tvinga mig att svara på deras frågor, så att de ska
kunna lämna mig.. :( Men vill inte att de ska försvinna, vill att de ska stanna kvar, de ger mig trygghet.. Det är de som ger mig kontroll.. Och vågar inte riktigt släppa taget. Inte riktigt än i alla fall..
Har inte modet. Ångesten inom mig börjar ta över mina tankar, och jag vet inte längre hur jag ska kunna kontrollera dem.
Har tänkt på min plan mer, jag tänker nog genomföra den med några modefieringar men den kommer att genomföras.. Mer stor sannolikhet.
Tror att det är det enda sättet att kunna bli fri, om jag nu inte ska genomföra den andra planen, den som folk skjuter ifrån sig..
Hade hemska tankar ida, då jag och en kompis var ute och gick. Vi gick på ett ställe där jag och en annan kompis skulle göra det..
Fick tanken att verkligen bara försöka.. Men vet inte om han förstod, men det verkade så, och jag vet inte om han medvetet försökte hindra mig eller inte..
Men funderar på att gå en annan dag, bara gå dit och hoppa, känna känslan av att bara lämna allt bakom sig. Men vad händer sen då?? Kanske det är det som lockar mig, att få veta om det verkligen bara blir svart eller inte..Känner att mina mörka tankar börjar ta över mig helt, försöker hålla god min, inte vissa vad jag verkligen känner.. Vill inte att någon ska veta.. Vill inte berätta tror jag inte..

Inga kommentarer: