fredag 11 maj 2007

Allt skiter sig

Jo, så e de.. Eller det känns så i alla fall...
Lyckas inte verken med skolan eller med mitt liv..
Allt börjar gå utför!
Kanske dags att sätta min plan i verket snart..
Det finns de som inte gillar planen, tycker den är feg..
Men det struntar jag i för tillfället.. Jag tar bara tag i saken bara..
Försöker bara må bättre, och tror inte nån utan jag själv kan få det
att bli bättre, och måste lösa det på något sätt..
Och tyvärr är det den enda lösningen jag har, finns det någon med en
annan lösning så ge den till mig och förklara varför..
Varför min plan inte är bra. Finns bara en nackdel med min plan..
Tror inte att jag kan bryta all kontakt med alla.. Det finns 2 personer kvar här i
stan som jag inte vill bryta med för alltid.. 2 personer jag inte kan såra på det sättet..
En av dem brukar läsa här, så ja en av dem är du!
Tror personen i fråga förstår...
Det hoppas jag i alla fall. Hoppas han förstår varför det måste göras..
Och vill inte såra dej!!

Inga kommentarer: