fredag 1 augusti 2008

Kanske lite deppig..

"No no no
Everybody is going away,
I’m barely hanging on
No no no
Do not lovers seek me, what am I doing wrong?"

Ja, kanske lite deppig då då.. Suttit hemma och tyckt synd om mig själv i några dagar nu.. Det finns speciellt en andledning.. Men det är kanske inget man ska prata om här.. Men det gör mig ledsen att det har blitt så här, har börjat komma in i den fasen där man börjar att i frågasätta sig själv.. Vad det är för fel man gör..

Och med mitt självförtroende som kanske inte helt är på topp, så kommer jag på ganska många fel.. Ett är att jag alltid springer och gömmer mig så fort de e ngt som jag tycker är jobbigt.. Vissa säger att jag är seg och stark, jag klarar mig genom det mesta.. Kanske det, men känner mig inte så speciellt seg eller stark, andra påstår att jag är sårbar, för jag blir ledsen lätt, och det kanske stämmer.. Tar åt mig för mycket.. Den tredje säger att jag bryr mig för mkt om andra, att jag sätter deras välmående före mitt eget, men vet inte..
Jag vet inte vad det är som stämmer, kan inte folk bara säga hur det är istället???

Det är sådant som jag sitter hemma och funderar på.. Och känns som jag inte kommer någonstans, att mina tankar bara snurrar runt och inte kommer fram till något speciellt, som kan vara bra att göra.. Men kanske bara för att jag är trött.. Eller för att jag inte orkar ta tag i mitt liv helt enkelt, orkar inte ta tag i mina problem även om jag försöker göra det.. Det är det enda som jag har kommit fram till just nu i alla fall.. Känns som om jag bara står och stampar och kommer ingenstans..

Men jag vet inte.. Tiden går i alla fall för fort för min hjärna, börjar bli gammal o gaggig.. Känns som om jag inte hänger med längre, var det inte vår nyss??
Känns inte som om det redan är augusti.. Men det är de la visst om folk säger att det är det..
Men men.. Ska ta mig något att äta nu..

Inga kommentarer: