måndag 11 augusti 2008

Deppighet del V

Ja, lite tråkig med mina rubriker, men kom inte på något så det blev så.. Har lite tråkig fantasi just nu.. Är kanske inte lika deppig börjar gå mot bättre tider. Men allt känns ändå förvirrande.. Vill kunna prata om allt jag känner, men det kommer inte lixom ut. Och vet inte hur jag ska få ur mej det. Vet inte om det kommer något bra tillfälle, och vem som jag ska prata med.. Vill inte att någon ska tycka synd om mig.. Vill bara att någon lyssnar. Inte någon som tar sida, utan bara lyssnar på mig.. Kanske ska leta upp någon utbildad person.. Som inte känner mig, som inte vet hur jag reagerar i alla situationer alltid.. Men det känns oxå svårt att öppna sig för någon man aldrig träffat, men tror det är enklare, än att prata med någon som man känner...
Vill bara att någon ska förstå sig på mig, och lyssna, och dra ur mig allt som jag har.. Har lyckats att göma undan allt som jag har innuti mig så pass länge nu, vet inte om jag kan trycka ner mkt till..

Sen e de det här med jobb.. Måste hitta ett bättre jobb, min kropp orkar inte mer.. Är 23 år och redan utsliten, men mycke beror på mitt förra jobb på scandic, där slet man ut sig redan första dagen så va man trasig.. Sen att vara kvar där i 4 år och slita va kanske inte den bästa idéen som jag har haft, och sedan fortsätta med städjobb som även utan att bäda 10000000 med sängar varje dag, även det är jobbigt för kroppen.. Pratade med en som skulle plugga på högskolan i höst, höll nästan på att krossa hennes drömmar, att hon skulle sluta som mig om hon inte gick något yrkesförberedande, som typ dagisfröken eller sjuksöterska.. Men det kändes så himla elakt så sa aldrig något..

På freda blir det midda o utgång, vilket kan behövas för lilla mig.. :D Tror att det kanske gör mig lite gladare, vet inte, men det märker vi.. Kan jhu allit berätta om det hände något intressant..

Men det värsta med att jobba är att jag missar ju all OS.. Lite tråkigt.. Mitt jobb börjar när de börjar på morgonen och slutar oftast när det är slut på eftermiddagen, ja i alla fall nästan.. De e lite tråkigt, det va de enda bra med scandic, att man kunde kolla på det på tv medans man städade.. Så blev det inte så ensamt och enformigt.. Som det är nu.. SUCK!!!!! det får mig att tänka för mkt!

Fått oder om att ta för mig mer, och stå för vad jag tycker, men är inte en sådan person.. Viker mig oftast för andras åsiketer.. :(

Inga kommentarer: