onsdag 13 augusti 2008

Depighet del VII

Ja. Vad finns det att berätta.. Vet inte riktigt.. Känner mig så himla tom.. Vet inte varför.. Men har jobbat idag, och lyckades smita precis innan jag blev fasttagen att bli kvar längre.. Nu sitter jag o kollar OS och simning.. Någont som jag tycker är coolt är simhoppningen där man hoppar ihop, aldrig riktigt fattat hur de gör.. Är oxå ett litet fan av gymnastik oxå.. Så lite att kolla på då alltså, de värsta är att de går samtidigt på tv.. :(

Annars vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Känner mig konstig och tom...

"Bröder och systrar vad betyder ordet ensamhet?
Är det bara ett ord för känslan av övergivenhet?
Är det ett ord för att jag inte ser någon omkring mig?
Är det mörkret som finns här, som gör att jag går vilse?
Och inte kommer hem?
Jag vet inte vart jag är mina systrar!
Jag hittar er inte i mörkret mina bröder..
Är detta ensamhet, är ensamheten att vara övergiven??
Går det inte att hitta mig och att älska mig igen.. :(
Bröder och systrar ge mig svaren och säg mig hur jag ska komma ur denna känsla, så lyder jag er!"

Inga kommentarer: