fredag 8 augusti 2008

Deppighet del III

Ja, tänkte jag kunde fortsätta med samma rubrik. Har inte skrivit på ett tag nu, men det har hänt lite grejjer som gjort att jag inte verken haft lust eller ork.. Varit värre än vanligt sen i måndags, då hela min värld bröt ihop..

Allting blev bara mörkt och svart, och ingenting ville lixom inte fungera.. Jag har försökt att jobba av mig allt, men det har inte hjälpt helt.. Har inte kunnat gråta heller, för jag vet inte om det är värt det.. Har pratat lite med folk, men en har verkligen hjälpt mej, kanske inte den jag trodde skulle hjälpa, men den oxå of course, men allt de här har fört mig närmare en lite mer bekant, och uppgraderas lite mer till vänskap, så en positiv sak har hänt under den senaste veckan.. Annars har det bara varit mörkt och jobbigt.. Orkar inte riktigt inte gå in på vad som har hänt förrens allt har löst sig.. Och de som behöver veta vet..

Har även hittat det perfekta jobbet till mig.. Till ett ställe där jag alltid har velat ta vägen.. Så lite glad e jag, hoppas bara på att jag får det oxå.. Vill som sagt i från stan just nu.. Vill inte vara kvar.. Men det kommer jag nog va, kommer nog aldrig i från den här jävla stan.. Eller om de nu ens e en riktig stad, kan inte riktigt komma fram till det.. :P

Men e så himla trött, har verken sovit eller ätit ordentligt denna veckan så det har blivit lite fel med allt, men det har funkat att jobba ändå, fattar inte hur min kropp orkar, när jag bara spyr upp all mat hela tiden.. Försöker faktist äta även om det inte går så där jätte bra. Bara så att ni vet det.. :D
Men funderar på att äta nu.. Men nu vet ni alla att lilla jag fortfarande e vid liv i alla fall..

Inga kommentarer: