tisdag 12 augusti 2008

Deppihet VI

Tror jag i alla fall att jag e på, börjar tappa bort mig på numren..
Undra vad man ska göra för att må bra!
Alla gömmer saker för mig, o kan aldrig förklara sig, en del säger att jag gör likadant, men då borde de fatta hur sårad jag känner mig just nu! Det du gjorde skär fortfarande i mitt öma hjärta.. Det gör fortfarande ont!!
Det svider och smärtan kommer nog finnas kvar så länge problemet som skapade allt finns kvar i ditt liv, vill att det ska bli bra, vill att det ska försvinna, men det gör det inte, det kommer alltid att finnas där.. :(
Jag har gjort onda saker mot dej med, men det gör så ont, förstår hur du kände dej.. Förstår dina känslor nu, varför förstår du inte mina känslor nu??
Varför förstår du inte hur ont det gör??

Har verkligen ingen att prata med, känns som om de flesta undviker ämnet för att de inte vill se mig ledsen, men blir bara mer ledsen över att inte få prata om det.. Varför kan ingen förstå mig hur jag känner mig? Hur det är med mig??

Ger upp..

Inga kommentarer: